Atbilde īsti neapmierina, jo:janjis313 wrote: ↑16 Feb 2018, 11:10ar ko dīzelis labāks par benzīnu?
- lielākā kompresija, labāk izmanto visu doto
- parasti var nobraukt ilgāk par benzīnu.
- šķūnējot nevajag speciālu oktānu vai ko tādu, parastais dizels der
- labi veidots motors darbosies un neplīsīs
visam par piemēru der OM606
tagad pierādi, ka benzīns labāks![]()
1) Lielāka kompresija... so?
2) Tam ir nozīme tikai tad, ja Tu no salona pērc jaunu auto, bet tad pirmos gadus, kamēr pirmie pārdotie auto nenoskrien savus 200-300k, neviens (pat ražotājs) īsti nezin kurš motors cik spējīgs nobraukt. Tieši tāpēc arī ir garantijas remonti un atsaukumi, kad it kā labi uzprojektēta detaļa izrādās tomēr nekam nederīgi un ir jāaizvieto ar citu. Tirgū viņi visi pēc garantijas/mogo nomaksas nonāk joprojām ejoši, tālāk jau viss atkarīgs no īpašnieka, tikai un vienīgi.
3) Benzīns daudz labāk padodas uzlabojumiem, tur praktiski visas durvis ir atvērtas un ne vienmēr tie uzlabojumu izmaksā astronomiskas summas. Būvēt vari gan atmo, gan turbo, gan kompresoru - pilnīgi vienalga. Dīzelim gan viss beidzas ar turbīnu, nav dzirdēts ka būtu populāri atmo dīzelim kaut ko uzlabot, kamēr arī atmo benzīnu var normāli sagriezt (dārgi, bet var). Jaudas griestu praktiski nav, katru gadu visādi psihi un auto ražotāji to pierāda. Nez kāpēc tomēr benzīns ir dominējoši pārāks par dīzeli, kad runa iet par maksimālu jaudu un maksimālu ātrumu. Un kāds tolks bija pieminēt oktānu? Ja benzīnam viņu vajag jaudai, tad tam pašam dīzelim vajag piedevas, lai viņu ziemā varētu piedarbināt vispār, ar parasto degvielu nez vai sanāks.
4) Pilnīgi to pašu var pateikt par jebkuru motoru, auto, tehniku.